x

Sverigepil nedåt

Kungsgårdsgymnasiet, Gymnasium, Norrköping

Holmstagatan 17, 60354 Norrköping

  • 2562 elever registrerade

Före detta elever, efter födelseår

1929 1939 1949 1959 1969 1979 1989

klassfoton från den här skolan




Visa alla elever

avgångsår med anmälda elever

1941 - 1950 1 personer


  • Gunnar Landegren
  • Några personer vill enbart vara synliga för StayFriends-medlemmar
Anmäld på den här årgången
1951 - 1960 2 personer


Anmäld på den här årgången
1961 - 1970 105 personer


Anmäld på den här årgången

Anmäld på den här årgången
1971 - 1980 331 personer

1981 - 1990 473 personer

1991 - 2000 422 personer

2001 - 2010 190 personer

2011 - 2020 10 personer


Anmäld på den här årgången

Anmäld på den här årgången

Anmäld på den här årgången

  • Enis Azemovic
  • En person vill enbart vara synlig för StayFriends-medlemmar
Anmäld på den här årgången

 

Utvärdering för
Kungsgårdsgymnasiet, Gymnasium, Norrköping

Helhetsbedömning

Senaste utvärdering

Jan Roland Eek (2013-sep-01): Vi satt nere på Trädgårdsgatan så lokalerna var rätt så slitna men vi kämpade på och hade kul tillsammans.
Undervisning och lärarnas kvalitet
Skolledning
Byggnad och undervisningsmaterial
Övriga aktiviteter
Stämning på skolan
Baserat på utvärderingar från 4 före detta elever.
 

Detaljerad utvärdering

Skoltid: 1978 - 1979
Helhetsbedömning
Vi satt nere på Trädgårdsgatan så lokalerna var rätt så slitna men vi kämpade på och hade kul tillsammans.
visa mer
Skoltid: 2004 - 2007
Helhetsbedömning
Tre trevliga år på Holmstagatan med många vänner. Idag mer än fem år sedan studenten bor jag vägg i vägg med mitt gamla gymnasium.
visa mer
Skoltid: 1967 - 1970
Helhetsbedömning
Ett jattebra plugg.
visa mer
Ola Nilsson   skrev
Skoltid: 1968 - 1970
Helhetsbedömning
Härlig stämning. Vi hade en fantastisk sammanhållning med alla klasserna. Kungsgård -70 lever ännu kvar och vi har våra regelbundna reunions. Senast kom 40 st när vi firade 40-årjubileum. Öjje o Co skapade något som jag hoppas att dagens ungdomar tar efter.
visa mer
 
---> --->